قبولی 128نفردر آزمون وزارت ارشاد اردیبهشت 94
۱۴ مرداد ، ۱۳۹۴
کلاس قرآن در مسجد امام جعفر صادق (ع)،استاد حاتم رجبی
۱۴ مرداد ، ۱۳۹۴

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: ۳۵۰ قرآن‌آموز و حافظ در ترم تابستان مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام رضا(ع) استان تهران شرکت کردند.

 

حاتم رجبی، مدیر مؤسسه قرآنی و عترت امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: در دوره‌های ترم تابستان این مرکز حدود 350 قرآن ثبت‌ نام کرده‌اند که حدود 200 نفر از آنها در گروه‌های پیشرفته قرائت، تفسیر و حفظ قرآن شرکت‌ کرده‌اند.

وی ادامه داد: از این تعداد 140 نفر از قرآن‌آموزان، پسران هستند که آنها حافظ یک جزء تا کل قرآن کریم هستند. همچنین 48 کلاس قرآن در این ترم در حال برگزاری است.

رجبی با اشاره به اینکه در هر کلاس به‌طور متوسط 15 تا 20 نفر شرکت دارند، عنوان کرد: طی این ترم چهار کلاس حفظ ویژه خردسال و نوجوانان پسر، یک کلاس حفظ ویژه بانوان بزرگسال، دو کلاس حفظ ویژه بانوان نوجوان است.

مدیر مؤسسه قرآنی و عترت امام رضا(ع) تهران با اشاره به اینکه استقبال مطلوبی از دوره تابستان این مرکز شده است به گونه‌ای که با کمبود فضا روبرو هستیم، بیان کرد: همچنین در دوره تابستانه کلاس دوره جدید ترجمه، مفاهیم و تفسیر قرآن برای پسران نوجوان با حضور 40 نفر تشکیل شده است.

وی همچنین با اشاره به برنامه‌های این مؤسسه در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: همچنین پنج محفل انس با قرآن با حضور اساتید برجسته در شعبه مرکزی مؤسسه و حدود 15 محفل و کرسی تلاوت قرآن نیز در سایر مکان‌ها برگزار شد.

یادآور می‌شود، مؤسسه قرآن و عترت امام رضا(ع) در میدان آزادی، خیابان آیت‌الله سعیدی، نرسیده به سی متری جی‌، کوچه شهید غلامرضا عسگری واقع شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *