دیدار جمعی از معلمان به مناسبت هفته معلم
۲۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۳
اجرای طرح «فهم زبان قرآن» در مؤسسه امام رضا(ع)
۲۴ اردیبهشت ، ۱۳۹۳

8588075676501579757925908629

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کلاس‌های آموزش قرآن مؤسسه امام رضا(ع) تهران با حضور بیش از 600 حافظ سه جزء قرآن، سه جلسه در هفته در این مؤسسه برگزار می‌شود.

حاتم رجبی، مدیر مسئول مؤسسه امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اعلام این خبر گفت: کلاس‌های آموزش حفظ قرآن مؤسسه امام رضا(ع) تهران با حضور بیش از 600 حافظ سه جزء قرآن با حضور مربیانی همچون رقیه نصیری و رقیه رجبی برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این طرح در قالب 20 کلاس آموزشی و سه جلسه در هفته به مدت 120 دقیقه با حضور خردسالان برگزار می‌شود.

رجبی با بیان اینکه این مؤسسه با کمبود فضا مواجه است، افزود: از دیگر دوره‌های آموزشی این مؤسسه می‌توان به حفظ تخصصی قرآن بانوان اشاره کرد که با حضور حکیمه طلایی به عنوان مربی از اول اردیبهشت‌ماه آغاز شده است.

مدیر مسئول مؤسسه امام رضا(ع) تهران تصریح کرد: این دوره سه ساله همراه با آموزش ترجمه و مفاهیم قرآن برگزار می‌شود و فراگیران در پایان حفظ هر جزء قرآن به تثبیت محفوظات خود می‌پردازند.

رجبی تصریح کرد: مؤسسه امام رضا(ع) تهران از جمله مؤسسات قرآنی است که دوره‌های آموزش قرآن به ویژه حفظ قرآن را با اعزام مربی در مناطق مختلف تهران برگزار می‌کند.

وی اظهار کرد: علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات از برنامه‌های آموزشی این مؤسسه قرآنی می‌توانند با شماره تلفن 66658975 تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *