جشن حافظان قرآن بالای ۱۰ جزء در مؤسسه برگزار می‌شود

تصاویر جشن دهه مبارک فجر ویژه حافظان قرآن کریم
۷ اسفند ، ۱۳۹۳
جشن تقدیر از قرآن آموزان برتر موسسه اسفند ۹۳
۷ اسفند ، ۱۳۹۳

حاتم رجبی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: جشن حافظان بالای 10 جزء، پنج‌شنبه آینده در مؤسسه امام رضا(ع) تهران برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه این افراد طی دو تا سه سال حافظ قرآن کریم شده‌اند، ادامه داد: این برنامه با مشارکت خانواده‌های قرآن‌آموزان و با حضور 60 نفر از حافظان این مرکز برپا می‌شود.

رجبی بیان کرد: اجرای همخوانی قرآن، سخنرانی یکی از پیشکسوتان قرآنی و همچنین اهدای جوایز به تمامی نونهالان حاضر در جلسه و لوح تقدیر به این حافظان 10 جزء و همچنین اجرای مسابقه قرآنی حضوری از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این برنامه معنوی است.

مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران همچنین از برگزاری جشن حافظان یک تا سه جزء قرآن کریم طی هفته گذشته در این مؤسسه خبر داد.

یادآور می‌شود، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت امام رضا(ع) تهران در میدان آزادی، خیابان آیت‌الله سعیدی، نرسیده به سی متری جی، کوچه شهید غلامرضا عسکری واقع شده است. همچنین علاقه‌مندان می‌توانند جهت اطلاع از سایر دوره‌های این مرکز با شماره ۶۶۶۵۸۹۷۵ تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *