تشکیل کارگاه آموزش تجوید تخصصی با حضور «محمدرضا ابوالقاسمی»
۱۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۵
مراسم تجلیل ازاساتیدحوزه علمیه ایروانی توسط ایت الله مجتهد شبستری امام جمعه و نماینده ولی فقیه درتبریز
۱۶ اردیبهشت ، ۱۳۹۵
گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام رضا(ع) تهران از فراگیری قرآن همسر و فرزندان شهداء مدافع حرم به صورت رایگان در این مرکز خبر داد.
حاتم رجبی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام رضا(ع) تهران در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، ضمن بیان این مطلب گفت: طی جلسه روز گذشته، ۱۲ اردیبهشت‌ماه مربیان این مرکز فراگیری قرآن همسر و فرزندان شهدای مدافع حرم به صورت رایگان و بدون پرداخت شهریه مطرح شد.
وی ادامه داد: لذا براساس این استقبال، مقرر شد که ثبت‌ نام از خانواده‌های این شهیدان انجام گیرد به گونه‌ای که آنها از ماه مبارک رمضان می‌توانند از دور‌ه‌های حفظ این مؤسسه به صورت رایگان بهره‌مند شوند.
رجبی عنوان کرد: فراخوان و تبلیغات عمومی این طرح همزمان با سوم شعبان‌المعظم و ولادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار انجام می‌گیرد.
مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی امام رضا(ع) تهران تصریح کرد: فرزند شهیید مدافع حرم محسن فرامرزی از قرآن‌آموزان این مجموعه است که پس از تصویب این طرح، شهریه‌ای از او اخذ نمی‌شود.
یادآور می‌شود، این مؤسسه در میدان آزادی، خیابان آیت‌الله سعیدی، نرسیده به سی متری جی، کوچه شهید غلامرضا عسگری قرار دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *