برنامه کلاسی حفظ تخصصی قرآن کریم استاد حاتم رجبی در موسسه
۲۶ خرداد ، ۱۳۹۵
جلسه تفسیر موضوعی ، بهداشت درقرآن برای 1300 نفر از دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین درماه مبارک رمضان ۹۵ ، استاد علی رجبی
۲۶ خرداد ، ۱۳۹۵

خلل و فرج برجام موجب سوءاستفاده‌ دشمن شده

رهبر انقلاب، در دیدار مسئولان نظام: موافقان و مخالفان برجام هر دو مبالغه می‌کنند/ نکاتی که می‌گویم مطلقاً مربوط به برادرانی که زحمت کشیده‌اند نیست بلکه به طرف مقابل است/ برجام یک خلل و فرجی دارد که موجب سوءاستفاده‌ی دشمن شده است.

اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم

رهبر انقلاب: ما #برجام را نقض نمی‌کنیم لکن اگر طرف مقابل نقض کند که الان نامزدهای ریاست جمهوری آمریکا دارند تهدید می‌کنند که برجام را پاره می‌کنیم؛ اگر آنها برجام را پاره کردند ما آن را آتش می‌زنیم.

رهبر انقلاب: در #برجام طرف مقابل وظیفه‌اش رفع تحریم‌ها بوده که برطرف نکرده/ مسئله‌ی بانک‌ها حل نشده/ مسئله‌ی بیمه‌ی نفتکش‌ها در سطح محدودی انجام می‌شود/ پول‌های نفت و پول‌هایی که در دیگر کشورها داریم به ما داده نمی‌شود/ آمریکایی‌ها بخش مهمی از تعهداتشان را انجام ندادند اما ما پیش‌پرداخت‌ها را انجام داده‌ایم و غنی‌سازی ۲۰ درصد و فردو و اراک را تعطیل کردیم.

رهبر انقلاب: این تصور غلطی است که با آمریکا می‌توانیم کنار بیاییم؛ این درست نیست؛ نمی‌توانیم بر توهم تکیه کنیم/ بحث بر اصل موجودیت جمهوری اسلامی است و با مذاکره حل نمی‌شود/ بعضی خیال می‌کنند که دشمنی‌ها به‌خاطر ستیزه‌گری ما با آمریکا است. جمهوری اسلامی با فرانسه چه کرده؟ چرا فرانسه در مذاکرات هسته‌ای نقش پلیس بد را اجرا کرد و چرا کشورهای هلند و کانادا دشمنی می‌کنند؟

ما برجام را ابتدائا نقض نخواهيم كرد اما اگر آمريكاييها برجام را پاره کردند آن را آتش می‌زنیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *