اجرای طرح حفظ تخصصی قرآن در دانشگاه شهید ستاری تهران
۲۳ اسفند ، ۱۳۹۲
گام‌هایی که برای آموزش 3 هزار و 600 حافظ قرآن برداشته شد
۲۳ اسفند ، ۱۳۹۲

ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) بخوانید قسمتی از سخنرانی آیت الله جوادی آملی که در جمع برگزیدگان جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران بیان کردند .

 

IMAGE634803788502726875

گروه حوزه‌های علمیه: این مرجع تقلید در جمع برگزیدگان جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران بیان کرد: عزاداری‌ها و سوگواری‌های ایام فاطمیه به گونه‌ای برگزار شود که به وحدت اسلام ضربه وارد نکند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، آیت‌الله العظمی عبدالله جوادی آملی پنجشنبه، 22 بهمن، در دیدار برگزیدگان جشنواره قرآنی حوزه‌های علمیه خواهران و برخی اقشار دیگر، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت صدیقه طاهره(س) تصریح کرد: عزاداری‌ها و سوگواری‌های حضرت صدیقه کبری(س) به گونه‌ای باشد که موجب تفرقه میان مسلمانان نشود و بهانه‌ای به دست سلفی‌ها و تکفیری‌ها ندهیم.

وی در قسمت دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت قرآن،‌ یادآور شد: هر روایتی را باید به قرآن عرضه کنیم تا سره را از ناسره جدا کنیم و این کار را فقها در حوزه انجام می‌دهند.

آیت‌الله العظمی جوادی آملی اظهار کرد: خداوند ما را با سرمایه آفریده است و دستوراتی را در بخش علم و عمل به ما داده است. بخشی از اعضا مانند دست و پا مسئول کاری هستند، اما در درون ما دو مسئول وجود دارد که یکی مسئول اندیشه و یکی مسئول انگیزه است تا اندیشه ما پاک و حق باشد و انگیزه ما تهذیب شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *