حسین بلبلی رتبه نخست رشته ترتیل
۱۴ آذر ، ۱۳۹۲
خدمات آموزشي علوم قرآني در نمايشگاه جنبي مسابقات بين المللي قرآن
۱۴ آذر ، ۱۳۹۲

2013-12-05_10-45-47

خانه فرهنگ با صفا

یکشنبه ۱۹ آبان ساعت ۱۰ برنامه ناگفته ها را با هدف ارتقای سطح آگاهی دانش آموزان در زمینه رفتارهای اجتماعی صحیح و اسلامی برگزار شد

به گزارش روابط عمومی فرهنگ سرای فردوس , مشکلات رفتاری دانش آموزان در برنامه ی ناگفته ها از زاویه ی روان شناختی فرهنگی و دینی توسط کارشناس برنامه آقای حجت الاسلام علی رجبی مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد .

در دومین اجرای برنامه , استاد حاتم رجبی در دبستان پسرانه آبروشن به پرسش های دانش آموزان با استناد به احادیث و آیات قرآن , همچنین استعانت از آموزه های دینی و نهج البلاغه پاسخ خواهد داد. 

بنا بر این گزارش، آموزش و مشاوره مهارت های رفتاری و اخلاقی، نحوه صحیح ارتباط با دوستان و اجتماع و همچنین رفتار در محیط خانواده و مدرسه از جمله موضوعات مورد بررسی در این برنامه است.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به خانه فرهنگ باصفا واقع در فلکه دوم صادقیه، بلوار آیت الله کاشانی،خیابان عقیل، انتهای کوچه ششم مراجعه و یا با شماره 44098748 تماس حاصل کنند.

همچنین آدرس اینترنتی ferdos.farhangsara.ir برای آگاهی از دیگر برنامه های مراکز فرهنگی هنری منطقه 5 در نظر گرفته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *