بررسی مشكلات رفتاری دانش آموزان در برنامه ناگفته ها
۱۴ آذر ، ۱۳۹۲
کلاس حفظ قران گروه الف و ب 92/9/7 استاد حاتم رجبی
۱۴ آذر ، ۱۳۹۲

13920322154902711688423

 

موسسه فرهنگي قرآن و عترت امام رضا(ع) با برپايي غرفه‌هايي در نمايش جنبي سي‌امين دوره مسابقات بين‌المللي قرآن كريم با اعلام تحت پوشش قرار دادن آموزش قرآن از 4 تا 70 ساله‌ها،‌ نظر بسياري از بازديدكنندگان سي‌امين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم را به خود جلب كرده…

به گزارش ستاد خبري سي‌امين دوره مسابقات بين المللي قرآن كريم، در كنار غرفه‌هايي كه به معرفي هنرهاي تجسمي، نرم‌افزاري و نوشتاري خود پرداخته‌اند،‌ غرفه‌هايي چون غرفه موسسه فرهنگي قرآن و عترت امام رضا(ع) با ارائه خدمات آموزش علوم قرآني جلوه‌اي ويژه به نمايشگاه جانبي بخشيده ‌است.

حسن وكيلي مسئول اين غرفه در خصوص فعاليت‌هاي موسسه قرآني امام رضا(ع) مي‌گويد: آموزش تخصصي قرآن كريم براي نونهالان سه تا پنج ساله، آموزش تخصصي قرآن (موضوعي و تربيتي)، آموزش قرائت و تجويد در كنار هشت حوزه فعاليتي ديگر. از جمله خدماتي است كه موسسه قرآني امام رضا(ع) آن را به بازديدكنندگان نمايشگاه عرضه مي‌دارد.

وكيلي با اشاره به اينكه موسسه قرآني امام رضا(ع) براي سومين سال متوالي است كه در نمايشگاه جانبي مسابقات بين‌المللي قرآن كريم شركت مي‌كند،‌ افزود: مسلماً مردمي كه براي شركت در مسابقات بين‌المللي قرآن كريم از اقصي نقاط كشور و شهر تهران خود را به اين مكان مي‌رسانند،‌ عاشق و شيفته قرآن كريم هستند و به اين لحاظ با معرفي خدمات موسسه خود بيشترين ثبت‌ نام‌ها را انجام مي‌دهيم.

مشاوره و استعداد يابي يكي ديگر از حوزه‌هاي فعاليتي اين موسسه است كه وكيلي در توضيح آن مي‌گويد: با حضور اساتيد مجربي چون رجبي، غفاري،سرمدي و … كه برخي از آنها بيش از دو دهه فعاليت قرآني‌ دارند،‌ يكي از كارهاي عمده اين موسسه مشاوره و استعداد يابي است كه اتفاقاً يكي از دلايل حضور ما در نمايشگاه جانبي مسابقات بين‌المللي قرآن كريم، شناسايي برخي از اين استعدادها از ميان شركت كنندگان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *